poniedziałek, 30 lipca 2012

3.

Są w każdym domu. Nie znam osoby,która nie znalazłaby kilku w swoim śmietniku.
Plastikowe nakrętki-zupełnie niepotrzebne (po wypiciu napoju,rzecz jasna :))  małe cholerstwa,z którymi nigdy nie wiadomo,co należy zrobić.
Ja już znalazłam sposób -zbieram je do pudełeczka,które oddaję później w szkole.
Co z tego mam? Satysfakcję.

Co z tego mają inni? Dużo. 
W dużej mierze zależy to od miasta,w którym mieszkacie. W większości przypadków zbiera się pieniądze na sprzęt rehabilitacyjny czy na leczenie chorych dzieci.
Obecnie w moim mieście trwa akcja zbierania nakrętek dla chorego Szymonka.
Nakrętki zbiera się w szkołach,ale w prawie każdym większym mieście znajdziemy specjalne pojemniki,do których można je wrzucać.
A więc-zakręcona akcja niechaj się rozpocznie : )
Gorąco zachęcam do zbierania nakrętek,bo na prawdę warto. Choćby dla satysfakcji,że zrobiło się coś dobrego. Mi to już weszło w nawyk,nie wyobrażam sobie wyrzucenia butelki bez wcześniejszego pozbawienia jej nakrętki ^^ (taka rymowanka,może komuś wpadnie w ucho) : D




                                                    *znów ubolewam nad jakością zdjęć :<*

Enjoy!

8 komentarzy:

  1. Zbierałam zakrętki rok temu, w tym jakoś wypadło mi to z głowy. Może znowu zacznę, w sumie, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zbieram i oddaje, fajna rzecz kiedy sloik na parapecie napelnia sie kolorowymi nakretkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam! zapraszam na mojego bloga ,a twój dodaje do listy ;) www.prettystarwberries.blogspot.com
    co do nakrętek , kiedyś miałam ich zawsze sporo ,ale teraz jakoś przestaliśmy zbierać ,choć wypijamy ogromne ilości wody z butelek . moze znowu zaczniemy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wstydem przyznaje, że nie zbieram nakrętek, ale nie słyszałam o podobnych akcjach w mojej okolicy - oprócz jednej jakiś czas temu, która okazała się niestety kompletnym oszustwem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani jak szukacie miejsc gdzie oddac nakretki zaglądnijcie na stronke Natanaela.Oni zbieraja dla niego ale zrobili też liste akcji w Polsce.Uwaga...ostrzegam,w oczach tego dziecka można się zakochac:P

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zapomniałam dodać ten link do stronki..,bo jakos go zgubiłam.Wpisać wystarczy akcja nakrętki Natanael:)

    OdpowiedzUsuń